lovely followers

Monday 24 December 2012

DRAMA ENGLISH

HYE :)

setelah penat berlatih , akhirnya kitorang buat jugak persembahan drama english tu..drama nie untuk pelajar yang mengambil subjek foundation english sahaja..hehe..kitorang dikira kumpulan yang paling lambat buat persiapan..kitorang punya skrip pun lambat siap..nak buat macam mana..suka sangat buat kerja last minit..HUHU..kitorang berlatih lebih kurang 2 minggu untuk buat persembahan nie..agak kelam kabut jugak susun masa..hampir setiap malam kitorang berlatih..penat tu semestinya..huhu..berkorban untuk kumpulan kitorang kan..dah tak boleh nak buat macam mana..drama nie untuk tengok kitorang punya pronounciation je sebenarnya..dan untuk tengok kitorang punya keyakinan..

hari persembahan tu..kitorang buat setakat yang kitorang mampu..kitorang gembira sebab persembahan kitorang mendapat sambutan dari kumpulan-kumpulan yang lain..ada respon dari kumpulan lain ketika kitorang berlakon..dan akhir sekali , kitorang memang tak sangka kitorang dapat tempat ke 2..HUHU..tempat keberapa tu kadang-kadang tak kisah ..yang penting , kita puas dengan apa yang kita dah buat.. HEHE.. :)

ni la kumpulan kitorang..ada juga yang takde kat sini sebab pergi kelas..HUHU..dan terselit jugak puan normilah kat situ.. :)

No comments:

Post a Comment