lovely followers

Thursday 21 April 2011

miss !!

rindu sangat2 apa yang telah aku lakukan kat skolah n hostel time skolah2 dulu.. memang taleh lupakan.. rindu jugak kawan2 aku yang sentiase ada disisi aku..!! i will never forget our memories.. =)

the sweet school memories :
  • one side love
  • silent mode mobile
  • bus stand comedies
  • canteen talk
  • escape from seminar
  • last period fun
  • first love in school
  • birthday treats
  • last minutes preparation 
  • over night study 4 netx day exam
  • friends-family function
  • exam marks problem
  • hang out !

crite2 :-

       ingat lagi time bufday aku 23 jan.. membe2 aku wish tepat2 kul 12.. masa 2 kami tengah tengah meeting ngan budak2 form 1 coz diorang baru masuk ostel.. mula2 memang r membe2 aku x buat apa2 coz ngah meeting.. abez je diorang baling telur kat aku.. memang jahat r .. huuhu.. aku dah agak memang diorang nak buat macam tu kat aku.. xpe2.. kejap je malam tu sebab esok harinya ada merentas desa..
       g skolah cam biase.. abez je merentas desa , diorang baling tepung kat aku.. waa.. memang jahat.. hahha.. makan kek coklat dengan baju2 makan skali.. abez baju n muka kena kek.. hahha.. memang terbaik r kena.. malam tue pulak.. aku kena baling telur skali lagi ! hahha.. memang jahat r .. oke.. xpe.. bufday aku.. huhu.. tengok la time bufday korang..!! memang terbaik r kawan tahun last korang buat aku macam tue.. xleyh lupe !! hahah !! miss u all !!

No comments:

Post a Comment